Nye tendenser får Danish Crown til at tro på kinesisk sats

Danish Crown investerer som led i sin nye strategi 300 mio. kr. i en kinesisk fabrik. Direktør Jais Valeur kalder det en chance og vil med satset længere frem i værdikæden og tættere på de nye kinesiske forbrugere.
Foto: Tycho Gregers/ POLFOTO
Foto: Tycho Gregers/ POLFOTO

Slagterigiganten Danish Crown og resten af den danske svinesektor har i øjeblikket stor succes med at sende varer af sted mod de kinesiske forbrugere, som i mange år har bokset med blandt andet fødevaresikkerhed i den hjemlige produktion.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også