Innovation driver Easyfood frem mod nye rekordresultater

Antropologiske studiemetoder, hippe samarbejdspartnere og en risiko for prispres har til sammen affødt en stor innovationskultur hos Easyfood, der udefra set måske bare bager brød.
Direktør i Easyfood, Flemming Paasch, driver virksomheden på innovationens spor. | Foto: Easyfood
Direktør i Easyfood, Flemming Paasch, driver virksomheden på innovationens spor. | Foto: Easyfood

I marts 2015 fik Flemming Paaschs virksomhedsfilosofi en meget konkret manifestation.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også