Ny direktør på hård opgave: Han skal overbevise folk om, at Daloon-rullerne er sunde

Den kendte forårsrulle-producent Daloon har efter salget til en hollandsk kapitalfond bevæget sig ind i fase 2.0. Den nye direktør åbner op og fortæller om udfordringer og muligheder for forårsrullens kejser.
Peder Andersen har været adm. direktør i Daloon siden februar. | Foto: Daloon
Peder Andersen har været adm. direktør i Daloon siden februar. | Foto: Daloon

2016 har været et begivenhedsrigt år for Daloon. I februar blev virksomheden solgt til hollandske Izico, der prompte valgte at skifte markant ud i både bestyrelse og topledelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også