Daloon lærte danskerne at spise fastfood

Forårsrullerne fra Daloon blev danskernes introduktion til frossen færdigmad. Siden er det kun blevet sværere og sværere at tjene penge for virksomheden.
Foto: Carsten Andreasen
Foto: Carsten Andreasen
SILLE WULFF MORTENSEN

At ”de ligger godt i maven”, ved de fleste, der kan huske reklamer fra 1990’erne. Men historien om Daloon og de frosne forårsruller går 30 år længere tilbage, og gjorde virksomhedens stifter Sai-chiu Van til trendsetter lang tid før, det overhovedet var et begreb.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også