PR-barometer: Fødevarebranchen klarer sig ikke godt efter journalisternes mening

Hvem er bedst til at smøre pressen? I Aalunds årlige presseundersøgelse er det kun Arla fra drikke- og fødevareindustrien, der ifølge journalisterne har fortjent en placering på årets top 10 over virksomheder, der er bedst til at håndtere pressen. Heller ikke på image-listen og god topledelse er der andre end mejeriet.
Foto: /ritzau/Jens Dresling/
Foto: /ritzau/Jens Dresling/

Det er hverken Dansk Supermarked, Carlsberg, Coop, Dagrofa og Danish Crown, som bliver nævnt, når det kommer til at håndtere pressen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også