Santa Maria vil booste salget af øko-krydderier

Det svenske krydderiselskab lancerer en økologisk krydderiserie efter flere års tilløb. Håbet er, at virksomheden derved kan tage markedsandele fra blandt andet private label og få øko-markedet til at vokse. Det fortæller selskabets direktør i Danmark.
Arkivfoto. | Foto: PR/Santa Maria
Arkivfoto. | Foto: PR/Santa Maria

Prisfokusset stiger, hyldepladsen skrumper, mens konkurrencen intensiveres i takt med, at discountkæderne vinder flere markedsandele på detailmarkedet med mere privatelabel til følge.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også