McDonald's i Japan lokker med pommes frites af det pureste guld

McDonald's' japanske filial har i årevis lidt under blodrøde regnskaber. Nu skal kundernes gunst vindes tilbage med en række marketingskampagner - og kun fantasien sætter grænser.
Foto: Gene J. Puskar
Foto: Gene J. Puskar
AF THOMAS HØY DAVIDSEN

Tokyo - Der findes mange måder at vinde kundernes gunst. Man kan for eksempel forgylde deres mad. Det lover McDonald's' japanske filial at gøre for den heldige vinder af dens nyligt udstedte ”potetori”-konkurrence.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter