Lufthavnen gør butiksåbninger til videnskab

Tusindvis af passagerinterviews og adskillige analyser ligger bag hver eneste mad- og drikkebod i lufthavnen. Der går snildt over et år fra en enhed kommer i udbud til, der gives håndslag med en ny part.
Lagkagehuset er et at de danske brands, der klarer sig rigtig godt i Københavns Lufthavn. | Foto: PR
Lagkagehuset er et at de danske brands, der klarer sig rigtig godt i Københavns Lufthavn. | Foto: PR

Det er toppen af isbjerget, når en ny mad- og drikkeenhed byder de første kunder velkommen i Københavns Lufthavn. Forud ligger måneder med grundig analysearbejde, det fortæller John Lungstrøm Khan, der er kategorichef for mad og drikke i lufthavnen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter