Frosne pizzaer øger væksten i Orkla

Orkla-koncernen levede i årets første tre måneder op til forventningerne, og leverede for ottende kvartal i streg en organisk omsætningsvækst. Væksten er blandt andet drevet af markedet for frosne pizzaer.
Peter A. Ruzicka (tv.) har for 8. gang i træk fremlagt et kvartalsregnskab i Orkla med organisk vækst. | Foto: Orkla/PR
Peter A. Ruzicka (tv.) har for 8. gang i træk fremlagt et kvartalsregnskab i Orkla med organisk vækst. | Foto: Orkla/PR

Godt nok er den seneste tids vækst drevet af nogle af de aktiviteter, der ligger uden for Orkla-konglomeratets fødevareafdeling, men ikke desto mindre har den samlede norske forretning endnu en gang præsenteret et kvartal med omsætningsvækst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter