Danica har ramt plet med nyt madmekka i Lyngby

Efter kun 14 dage ligner et nyt madmekka i Lyngby Storcenter en succes. "Et eksempel på en stor transformation i danskernes forbrug," lyder det fra en ekspertrådgiver, der samtidig advarer ejendomsbranchen.
Efter 14 dages åbning er der godt gang i det nye madunivers i Lyngby Storcenter. | Foto: Lotte Lund
Efter 14 dages åbning er der godt gang i det nye madunivers i Lyngby Storcenter. | Foto: Lotte Lund
AF LOTTE LUND

Efter kun lidt over 14 dage strømmer kunderne til Lyngby Storcenters nye madunivers. Det nye madtorv er en del af den nye trend, hvor danskerne skal lokkes ind i butikken med gastronomi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter