Storcentre vil lokke kunder til med gastronomi

Der kommer flere og flere madmarkeder i det danske bybillede, og nu er shoppingcentrene også hoppet med på bølgen, hvor den hurtigt tilberedte gastronomi skal lokke flere kunder til.
Der kommer flere og flere madmarkederi Danmark. Her er det Copenhagen Street Food på Papirøen. | Foto: Ritzau/STINE BIDSTRUP/
Der kommer flere og flere madmarkederi Danmark. Her er det Copenhagen Street Food på Papirøen. | Foto: Ritzau/STINE BIDSTRUP/

Lige nu popper madmarkederne op i hele landet som anemoner i forårssolen. I Aarhus er der flere projekter i gang, blandt andre på Skt. Knuds Torv og i Aarhus Havn. I hovedstaden har københavnerne i flere år kunne spise street food på Papirøen, og til 2017 åbner Tivoli også deres helt eget madmarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter