Nestlé afslører forretningshemmelighed - blindtest

Kom med bag om: Verdens største fødevareproducent løfter sløret for, hvordan virksomheden tilpasser fødevareprodukterne til danskernes smagsløg.
Susanne Wolff er sundhedschef i Nestlé og er ansvarlig for at arbejde med sundhed på tværs af produktporteføljen. Foto: PR | Foto: PR
Susanne Wolff er sundhedschef i Nestlé og er ansvarlig for at arbejde med sundhed på tværs af produktporteføljen. Foto: PR | Foto: PR

Før Nestlé introducerer nye produkter eller en ny opskrift på det nordiske marked, skal varerne først afprøves og godkendes af et panel af smagsdommere. Panelet smager blindt på det nye produkt, og minimum 60 pct. skal foretrække det fremfor det gamle eller et tilsvarende produkt fra en konkurrent. Det nye produkt kommer simpelthen ikke på markedet, hvis under 60 pct. vil sætte tænderne i det det.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter