FødevareWatch

Ny emballage skal sælge gammelt Arla-produkt

En gang imellem skal bøtten vendes og ideen gentænkes. Arla har tilpasset et 80 gammelt produkt, så det både på indhold og emballage passer til 2015.

Foto: Arla

Gennem en ansigtsløftning håber Arla at kunne genskabe noget af den store popularitet, som det 80 år gamle Buko-brand gennnem årene har oplevet, skriver Markedsføring ifølge Berlingske.

"Buko er et af Arlas mest klassiske og velkendte brands, men indtil nu har det næsten været en undskyldning for sig selv med sit lille væsen. Det skal en ny indpakning ændre," siger Jakob B. Knudsen, marketingdirektør i Arla Danmark.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier