Ny emballage skal sælge gammelt Arla-produkt

En gang imellem skal bøtten vendes og ideen gentænkes. Arla har tilpasset et 80 gammelt produkt, så det både på indhold og emballage passer til 2015.
Foto: Arla
Foto: Arla
AF JØRGEN RUDBECK & NIKLAS KRIGSLUND

Gennem en ansigtsløftning håber Arla at kunne genskabe noget af den store popularitet, som det 80 år gamle Buko-brand gennnem årene har oplevet, skriver Markedsføring ifølge Berlingske.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Lars Skaaning

Fortsat umuligt at spore Skares gamle kød

For abonnenter

Foto: Finn Frandsen

Bagerkæder sænker priserne