Ny emballage skal sælge gammelt Arla-produkt

En gang imellem skal bøtten vendes og ideen gentænkes. Arla har tilpasset et 80 gammelt produkt, så det både på indhold og emballage passer til 2015.
Foto: Arla
Foto: Arla
AF JØRGEN RUDBECK & NIKLAS KRIGSLUND

Gennem en ansigtsløftning håber Arla at kunne genskabe noget af den store popularitet, som det 80 år gamle Buko-brand gennnem årene har oplevet, skriver Markedsføring ifølge Berlingske.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter