Årtiers største chance for mikrobryggerier og lokale fødevarer

Det begyndte med kendte, danske kokkes velfortalte historier om råvarer fra baghaven og skovbunden, ny nordisk mad og anderledes menukort på restauranterne. Men på et pressemøde den 3. juni 2014 i Tivoli i København blev der for alvor sat en dagsorden med lokale fødevarer som omdrejningspunktet for anderledes indkøbsvaner i den danske detailhandel. Det skete, da Coops fooddirektør, Jens Visholm, præsenterede dagligvarekoncernens “Madmanifest”, kaldet Coop & Co.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Nordens elite-fødevarer skal ind på USA's hylder
For abonnenter
Ny lokal kæde klar med målsætning for 2016
For abonnenter