Nyt marked: Chr. Hansen vil forlænge laksens levetid

Ingrediensfirmaet Chr. Hansen går efter et nyt fødevaremarked inden for kulturenzymer. De vil bl.a. sælge deres gavnlige bakterier til lakse- og salatproducenter.
På billedet: Cees de Jong direktør i Chr. Hansen. | Foto: Charlotte De La Fuente
På billedet: Cees de Jong direktør i Chr. Hansen. | Foto: Charlotte De La Fuente

De har gjort det med yoghurt, mælk og kød, men nu vil Chr. Hansen også gøre det med laks, salater og andre fødevaregrupper.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter