FødevareWatch

Ny slikchef i Candyking tror på sundt slik

Den tidligere Cult-chef har skiftet energidrikkene ud med bland selv-slik og har ambitioner om at løfte Candykings bundlinje. Det skal blandt andet ske gennem et nyt koncept i den lidt sundere afdeling.

Slikvirksomheden Candyking har fået ny mand i chefstolen. Det er den tidligere Cult-direktør Lars Klausen, der siden august har været adm. direktør for selskabet med hovedsæde i Randers, som sælger bland selv-slik til den danske detailhandel.

Springet fra energidrik til søde sager skyldtes trangen til nye udfordringer og lysten til at markedsføre et nyt produkt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier