Coop-chef: Der er for langt fra Fakta til Irma

Kunderne og deres købemønstre er vidt forskellige i Coops kæder, og derfor bliver ansvaret for de enkelte formater nu fordelt på tre direktører, fortæller adm. direktør Peter Høgsted til FødevareWatch.
Jesper Høgsted har lært, at der ikke er mange synergier mellem Fakta og Irma, fortæller han til FødevareWatch. | Foto: /ritzau/Sofia Busk
Jesper Høgsted har lært, at der ikke er mange synergier mellem Fakta og Irma, fortæller han til FødevareWatch. | Foto: /ritzau/Sofia Busk

Der er stor forskel på Fakta og Irma, hvor kunderne både tænker og handler anderledes, når de lægger varerne i kurven.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også