Coop-chef: Der er for langt fra Fakta til Irma
Kunderne og deres købemønstre er vidt forskellige i Coops kæder, og derfor bliver ansvaret for de enkelte formater nu fordelt på tre direktører, fortæller adm. direktør Peter Høgsted til FødevareWatch.

Der er stor forskel på Fakta og Irma, hvor kunderne både tænker og handler anderledes, når de lægger varerne i kurven.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Coop risikerer 'kongekabale' med ledelsesrokade
For abonnenter
Coop-direktør rykker rundt i ledelsen
For abonnenter