FødevareWatch

Coop sætter ind mod mangel på øko-varer

Danskerne køber stadig flere økologiske produkter - så mange, at der er begyndt blive mangel på dem i butikkerne. Ny kampagne fra Coop og Økologisk Landsforening skal sikre flere økologiske marker.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Jo flere økologiske produkter, der bliver solgt i Coops butikker, jo flere penge vil supermarkedskæmpen donere til Økologisk Landsforenings arbejde for at hjælpe danske landmænd og producenter med at skifte til økologi.

Sådan lyder essensen i en ny kampagne fra Coop, som løber i de såkaldte "Økologiske Uger" fra 16.-30. august, og hvor parterne sammen vil forsøge at rejse en million kroner til øko-omstillingen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier