FødevareWatch

Coop sætter ind mod mangel på øko-varer

Danskerne køber stadig flere økologiske produkter - så mange, at der er begyndt blive mangel på dem i butikkerne. Ny kampagne fra Coop og Økologisk Landsforening skal sikre flere økologiske marker.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Jo flere økologiske produkter, der bliver solgt i Coops butikker, jo flere penge vil supermarkedskæmpen donere til Økologisk Landsforenings arbejde for at hjælpe danske landmænd og producenter med at skifte til økologi.

Sådan lyder essensen i en ny kampagne fra Coop, som løber i de såkaldte "Økologiske Uger" fra 16.-30. august, og hvor parterne sammen vil forsøge at rejse en million kroner til øko-omstillingen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier