Analyse: Dagligvarebranchen kan ikke følge forbrugerne

Forbrugere og salgskanaler forandrer sig med raketfart og giver baghjul til en fodslæbende branche uden sikker retning for, hvor den er på vej hen. I ny analyse af FMCG-branchen stiller flere topchefer spørgsmålstegn ved branchens omstillingsevner.
Foto: Lars Krabbe
Foto: Lars Krabbe
AF TINA KRARUP

Fast Moving Consumer Goods – eller på dansk dagligvarebranchen – er kendt som en hurtig branche, der i højt tempo tager hånd om varernes rejse fra leverandør til forretning og videre til forbrugeren.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også