FødevareWatch

Investeringer tynger bundlinjen i Urtekram

Urtekram arbejder fortsat på at styrke sin tilstedeværelse i de nordiske markeder. Tunge investeringer er tæt på at halvere årets resultat.

Foto: Rasmus Baaner/Polfoto/Arkiv

Den økologiske producent og grossist Urtekram International, som har hjemme i nordjyske Mariager, har i 2014 solgt både fødevarer og bodycareprodukter for 368,5 mio. kr. mod 353,8 mio. kr. i 2013.

Det er den bedste omsætning i mindst fem år og omsætningsfremgangen kommer i størst omfang fra stigende eksport til Sverige og Finland.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier