FødevareWatch

Økologi skal udgøre halvdelen i Hedegaard Foods

Den store danske ægproducent Hedegaard Foods øger satsningen på økologi, og i 2020 skal halvdelen af virksomhedens milliardomsætning hentes blandt de økologiske produkter.

Foto: Presse/Hedegaard Foods

Med en 2020-målsætning om at økologi skal udgøre 50 pct. af omsætningen, løfter ægproducenten Hedegaard Foods ambitionerne markant på det økologiske felt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier