FødevareWatch

Coop bremser etablering af nye butikker

Dagligvarekoncernen vil de kommende år fokusere mere på at modernisere nuværende forretninger.

Foto: Anders Brohus

Coop Danmark slår op i banen og melder sig ud af dysten om at åbne nye dagligvarebutikker på det danske marked. I stedet skal der bruges 1 mia. kr. på at opgradere de eksisterende.

Det indgår i en ny strategi for koncernen, som omfatter kæderne Fakta, Irma, Kvickly, SuperBrugsen og Dagli'Brugsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier