Stor fremgang for Coops loyalitetsprogram

Antallet af medlemmer med et Coop-kort steg markant i 2014. Samlet er der nu 1,5 medlemmer i den medlemsejede virksomhed.
Foto: Anders Brohus
Foto: Anders Brohus

Som medlemsejet virksomhed bruger Coop mange kræfter på at holde de eksisterende medlemmer i folden, ligesom kampagner konstant skal forsøge at overbevise danskerne om, at det er en god ide at være med i deres lokale brugsforening.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også