FødevareWatch

Stor fremgang for Coops loyalitetsprogram

Antallet af medlemmer med et Coop-kort steg markant i 2014. Samlet er der nu 1,5 medlemmer i den medlemsejede virksomhed.

Foto: Anders Brohus

Som medlemsejet virksomhed bruger Coop mange kræfter på at holde de eksisterende medlemmer i folden, ligesom kampagner konstant skal forsøge at overbevise danskerne om, at det er en god ide at være med i deres lokale brugsforening.

Coop har i 2014 øget antallet af medlemmer med 90.000, og samlet er nu 1,5 million danskere medlemmer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Stor uenighed om omfanget af sexismesager i restaurationsverdenen

Flere restauranter er begyndt at få øjnene op for sexisme- og chikaneproblemer, men der er grundet få indberettede sager uenighed om, hvor stort problemet i virkeligheden er. ”Bare fordi, der ikke kører nogle sager, betyder det ikke, at der ikke er et problem,” siger talsperson fra 3F.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier