FødevareWatch

Latinamerika sikrer vækst for fransk detailgigant

Den franske detailkæmpe Carrefour har hævet sin bundlinje markant i 2014 til trods for en mindre tilbagegang i omsætningen.

Foto: Yves Logghe/AP/POLFOTO/arkiv

Den franske detailkæmpe Carrefour kan takke de latinamerikanske forbrugere for, at man endte 2014 med markant flere penge på bundlinjen end i det forgangne år.

Denne verdensdel, som bl.a. tæller kædens næststørste marked Brasilien, har nemlig stået for en markant omsætningsvækst, mens Carrefours resterende markeder træder vande, viser det netop aflagte årsregnskab.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier