Arlas guldæg skal vokse sig stort

Mejerikoncernen vil øge indtjeningen ved at skrue op for produktionen af ingredienser til den globale fødevareindustri.
Foto: AFI/ PR
Foto: AFI/ PR
AF JESPER OLESEN

Tempoet er allerede højt i et af Arlas vigtige datterselskaber - men farten bliver øget massivt i år. En ny kæmpefabrik skal sætte yderligere skub i omsætningen og dermed gavne indtjeningen til de 13.500 mælkebønder, som ejer den store mejerikoncern.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg