Tulip løfter bundlinjen for tredje gang i træk

De faldende svinepriser i løbet af året har imødegået en udfordring på valutakurser for Danish Crowns datterselskab Tulip Food Company.
Foto: Morten Fauerby
Foto: Morten Fauerby

Kampagnesalg på mærkevarer og detailkædernes fokus på egene mærker afføder en intens konkurrence på markederne både herhjemme og på de internationale markeder for kødforædlingskoncernen Tulip Food Company A/S. Selskabet formår dog for tredje år i træk at hæve bundlinjen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter