Tulip løfter bundlinjen for tredje gang i træk

De faldende svinepriser i løbet af året har imødegået en udfordring på valutakurser for Danish Crowns datterselskab Tulip Food Company.
Foto: Morten Fauerby
Foto: Morten Fauerby

Kampagnesalg på mærkevarer og detailkædernes fokus på egene mærker afføder en intens konkurrence på markederne både herhjemme og på de internationale markeder for kødforædlingskoncernen Tulip Food Company A/S. Selskabet formår dog for tredje år i træk at hæve bundlinjen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også