FødevareWatch

Kvickly søger råd hos sine ungarbejdere

Ligesom i resten af Coops kæder er en relancering undervejs i Kvickly. Her spiller kædens 4.500 ungarbejdere en central rolle.

Kædedirektør Søren Steffensen er godt i gang med at tegne skitserne til det nye Kvickly.

”Vi skal bygge en plan for, hvordan vi kan differentiere os fra vores konkurrenter, og hvordan vi kan differentiere os fra vores egne kæder, så vi ikke bliver en forvokset SuperBrugsen. Det er vi i gang med nu,” siger han til FødevareWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier