FødevareWatch

Med nicheprodukter overvindes prispresset

Hos Tvedemose Champignon klarer man konkurrencen og prispresset i detailhandel og foodservice ved hele tiden at fokusere på at lave nye nicheprodukter. ”Der kan man ikke sammenligne prisen,” forklarer ejer.

Foto: MICHAEL MOTTLAU

Hvert år sender Tvedemose Champignon omkring 1000 ton champignon i en lang række varianter af sted mod det danske marked, hvor detailbutikker og foodservice-virksomheder i meget stort omfang er aftagerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier