FødevareWatch

Lidl går mod strømmen med ny fødevarestrategi

I kampen om markedsandele i det danske detaillandskab har Lidl en plan - og den handler ikke om flere lokale råvarer, fortæller den danske direktør.

I forsøget på at fastholde markedsandele går mere eller mindre samtlige aktører på det danske detailmarked efter at inddrage stadig flere danske lokale producenter og øge udbuddet af kvalitetsvarer.

Tyskejede Lidl går naturligt nok også efter at øge sine markedsandele i Danmark. Her vil man imidlertid opnå målet ved at skaffe flere internationale specialiteter på hylderne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier