Italienske forbrugere tilbage til rødderne

Et søskendepar ved Milano arbejder på et koncept, hvor forbrugerne på nettet kan finde butikker, der satser på dyrevelfærd - og er i stand til at fortælle historien bag bøffen eller osten. Lokale varer, kvalitetsbevisthed og bæredygtighed er nøgleord i den italienske fødevaresektor - som herhjemme.
Andrea Patti, Soul Food
Andrea Patti, Soul Food

MILANO:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Photo: Finn Frandsen

Bagerkæder sænker priserne

Foto: Lars Skaaning

Fortsat umuligt at spore Skares gamle kød

For abonnenter