FødevareWatch

3-stjernet breder sig ud

Pålægsfabrikken 3-stjernet har iværksat en innovationsplan, som skal sikre virksomheden fremtidig vækst. Selskabet vil bl.a. brede sig til det øverste kvalitetssegment.

Mens 3-stjernets vækst i 2013 blev sikret af kapringen af en stor ny eksportkunde, har selskabet sat sving i en innovationsproces, som skal styrke pølsefabrikkens indtjening på længere sigt.

2013 har nemlig været kendetegnet af et hårdt og konkurrencepræget marked, med et stigende antal private label-varer kombineret med et højt niveau af råvarepriser, som selskabet ikke har kunnet overvælte på forbrugerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier