3-stjernet breder sig ud
Pålægsfabrikken 3-stjernet har iværksat en innovationsplan, som skal sikre virksomheden fremtidig vækst. Selskabet vil bl.a. brede sig til det øverste kvalitetssegment.

Mens 3-stjernets vækst i 2013 blev sikret af kapringen af en stor ny eksportkunde, har selskabet sat sving i en innovationsproces, som skal styrke pølsefabrikkens indtjening på længere sigt.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Stor eksportkunde sikrer 3-stjernet fremgang
For abonnenter