Coop-chef savner "politisk rygdækning" til opgør med energidrikke

Thomas Roland, CSR-chef, ønsker større fokus på afhængighedsfremkaldende produkter, herunder energidrikke, som han beskriver som ”et rent kinderæg af ulykker”. 
Foto: Sebastian Buur Gunvald/Ritzau Scanpix.
Foto: Sebastian Buur Gunvald/Ritzau Scanpix.

Dagligvarehandlen har brug for politisk rygdækning, skal man lykkes med at bekæmpe den ”afhængighedsindustri”, der er opstået med blandt andet produkter som koffeinproppede energidrikke. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter