Easyfood tager på vækstjagt på eksportmarkeder

Halvdelen af væksten skal i de kommende tre år hentes i udlandet, siger ny kommerciel direktør i ny Orkla-enhed, hvori Easyfood er spydspids. Fokus er på Norden og Storbritannien.
Det er særligt Easyfoods bløddej, der giver selskabet fordele på eksportmarkederne, siger direktør Sebastian Weaver. | Foto: PR/Orkla Foods
Det er særligt Easyfoods bløddej, der giver selskabet fordele på eksportmarkederne, siger direktør Sebastian Weaver. | Foto: PR/Orkla Foods

Stor appetit på pølsehorn og andre bløddejsprodukter i udlandet, får Easyfood til at se stort potentiale på eksportmarkederne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også