Arla Unika-direktør vil levere vækst gennem nye salgskanaler

Foodservice skal fylde mere i Arla Unika-forretningen. Potentialet er stort - særligt for udvidelsen af målgruppen, der i forvejen er voksende som følge af forbrugertendenserne, siger ny direktør.
Foto: Pr/arla Foods
Foto: Pr/arla Foods

Med ny direktør følger ofte en ny retning, og Arla Foods’ specialosteforretning, Arla Unika - der for nyligt har fået Sofie Biltoft-Riis, tidligere chef for Arlas bæredygtighedsarbejde, i spidsen - er ingen undtagelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også