Arla Unika-direktør vil levere vækst gennem nye salgskanaler
Foodservice skal fylde mere i Arla Unika-forretningen. Potentialet er stort - særligt for udvidelsen af målgruppen, der i forvejen er voksende som følge af forbrugertendenserne, siger ny direktør.
Med ny direktør følger ofte en ny retning, og Arla Foods’ specialosteforretning, Arla Unika - der for nyligt har fået Sofie Biltoft-Riis, tidligere chef for Arlas bæredygtighedsarbejde, i spidsen - er ingen undtagelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Ny Arla Unika-direktør vil fokusere mere på Foodservice
For abonnenter