Plantemarked skal til næste fase: Slut med at være "fandenivoldsk og alternativ"

PLANTEMADEN: Hvis det plantebaserede marked skal vokse og blive hvermandseje, så skal det være almindeligt og skabe sin egen plads og egen kategori, siger brandingdirektør Christian Halsted.
Foto: Daniel Karmann/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Daniel Karmann/AP/Ritzau Scanpix

Fortællingen om de plantebaserede mad- og drikkevarer skal skrives om. Det skal være slut med at fokusere på at levere alternativer og i stedet skal der opdyrkes nye kategorier og smagfulde produkter. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter