Ekstraudgifter skærer hårdt i resultatet hos Carletti

Konfektureproducenten Carletti har præsenteret stigende omsætning i 2022, men også et meget lavere resultat på bundlinjen.
Carlettis adm. direktør, Niels Petersen. | Foto: Thomas Emil Sørensen
Carlettis adm. direktør, Niels Petersen. | Foto: Thomas Emil Sørensen

Den Givesco-ejede konfektureproducent Carletti har i et udfordrende år formået at hæve omsætningen, men falder tungt på bundlinjen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også