Slikkæmpes danske forretning holder snuden i sporet i turbulent 2022

Oreo-ejeren Mondelez så i året top såvel som bund og indtjening vokse for femte år i træk.
Mondelez står i Danmark bag brands som Marabou og Oreo. | Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix.
Mondelez står i Danmark bag brands som Marabou og Oreo. | Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix.

I et turbulent år præget af usikkerhed formåede den danske afdeling af konfekturekæmpen Mondelez at holde skuden stabil. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også