Arla ser muligheder i Afrika: "Men det er også en region der kræver tålmodighed"

Med stor befolkningstilvækst kan Afrika i fremtiden gå hen og blive en lukrativ affære for Arla, der investerer i at få skabt et stærkt brand på markedet - herunder gennem anderledes markedsføring.
Simon Stevens er koncerndirektør for Arla International - og herunder også det vestafrikanske marked. | Foto: Pr/arla Foods
Simon Stevens er koncerndirektør for Arla International - og herunder også det vestafrikanske marked. | Foto: Pr/arla Foods

Selv om Vestafrika i dag udgør en mindre del Arla Foods-forretningen, vil regionen i fremtiden vokse sig til at blive en større og langt vigtigere del af mejerikoncernens forretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter