Orkla-direktør: "Vi bliver nødt til at lære at en turbulent verden ikke er krisehåndtering"

INTERVIEW: Når Orkla Danmarks direktør ser tilbage på de seneste snart tre år med uforudsigelige råvaremarkeder, omkostningsstigninger og krisehåndtering, er der særligt en ting, der springer ham i øjnene: Behovet for bedre samarbejde i værdikæden.
Foto: PR / Orkla
Foto: PR / Orkla

Orkla Danmarks adm. direktør, Carsten Hänel, advarede allerede i november 2021 om, at det i fremtiden ville blive dyrere for danskerne at fylde indkøbskurven.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter