Kims-chips bidrog til vækst i Orklas snackenhed

Orkla Danmarks snack-enhed præsterede i 2021 at få både top- og bundlinje til at vokse. Direktør begrunder det blandt andet med, at Kims-brandet i året vandt markedsandele.
Foto: Carsten Andreasen/Ritzau Scanpix.
Foto: Carsten Andreasen/Ritzau Scanpix.

Efter et 2020, der for Orkla Danmarks Confectionery & Snacks-enhed bød på modgang og en knækket resultatkurve, endte 2021 med fremgang på omsætning såvel som bundlinje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også