Plantebaserede fødevarer træder for alvor frem på private label-scenen

PLMA 2022: De plantebaserede produkter bliver flere og flere på verdens største private label-messe - og PLMA-kender forventer at udviklingen vil fortsætte. Producenter nikker genkendende til fremgangen.
Foto: Simone Scheuer-Hansen
Foto: Simone Scheuer-Hansen

AMSTERDAM - Den plantebaserede kategori fylder mere end nogensinde før på verdens største private label-messe, PLMA, der tirsdag og onsdag denne uge afholdes i Amsterdam. Og udviklingen vil med al sandsynlighed fortsætte.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu