FødevareWatch

Premier Is skyder sæsonen igang midt i den perfekte storm

Denne sommer er det tredje år, hvor Premier Is’ strategi skal bevise sit værd på det danske ismarked. Mens 2020 var et rekordår - var 2021 et år, hvor koncernen lancerede et nyt forretningsben, der dog kræver nogle modifikationer i år.

Foto: Premier Is PR

Fra april til slutningen af september skal pengene hentes ind i Premier Is, der er ejet af Mejerigaarden. Denne sæson tegner der sig dog et billede af, at det kan blive en af de mest hektiske sæsoner nogensinde.

Varerne er langsomt ved at blive stablet op i ishusene rundt om i Danmark, hvor Premier Is’ kommercielle direktør, Claus Dahlmann Larsen, regner med at skulle vinde den kommende issæson over konkurrenterne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier