Starbucks buldrer frem i Arlas brandhierarki

Arla har igen præsenteret stor tocifret vækst i salget af Starbucks-produkter, og blandt de seks brandede varemærker i porteføljen bliver Starbucks stadig mere vigtigt for mejerikoncernen. I starten af et usikkert 2022 må topchef Peder Tuborgh lede med lys og lygte efter lignende brag.
Foto: Peter Hove Olesen/Ritzau Scanpix.
Foto: Peter Hove Olesen/Ritzau Scanpix.

Med grå skyer hængende over udsigterne for, hvad 2022 bliver for en størrelse for Arla-koncernens egne brands, kan topchef Peder Tuborgh kigge tilbage på et 2021, hvor samarbejdet med Starbucks endnu en gang har været et klart lyspunkt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også