Inflation skygger for Arlas udsyn i 2022

De mange udsving i priserne for mejerivarer og markeder generelt forventes at påvirke Arla Foods’ salg af varemærker i løbet af indeværende år, lyder det i forbindelse med årsregnskabet.
Foto: Ladefoged Joachim/Ritzau Scanpix
Foto: Ladefoged Joachim/Ritzau Scanpix

Salget af mejeriprodukter og ingredienser i Arla Foods er helt overordnet gået op med 5,6 pct. i 2021, men hvordan tingene vil udvikle sig i indeværende år på de enkelte kategorier er der en del mere usikkerhed omkring.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter