FødevareWatch

Naturlis eksporttogt forhales af udskudte messer

Lancering af nye plantebaserede produkter og indtog på nye markeder står højt på ønskelisten hos Naturli Foods, men adm. direktør Henrik Lunds planer bremses gang på gang.

Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

To år med pandemi har været en bitter pille at sluge for Naturli Foods’ planer for at komme længere ud i verden.

For nylig præsenterede det Orkla-ejede selskab en ny plantedrik med en smag og et næringsindhold, der skal tage kampen om med mælken. I første omgang på hylderne herhjemme, men på sigt også i udlandet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier