Delle Kompagniet, der i august fik Aarstiderne i ejerkredsen og formelt skiftede navn til Aarstidernes Varme Værksted, præsterede i 2021 en vækstprocent på 320.
Det skriver Børsen, der i efteråret tildelte den randrusianske virksomhed en af de eftertragtede Gazelle-priser.
Siden Aarstiderne overtog 55 pct. af virksomheden er produktsortimentet desuden blevet udvidet markant, således det nu rummer 12-14 produkter mod to typer frikadeller førhen.
I 2022 er ambitionen at få disse produkter ud og leve på nye markeder, såsom eksempelvis i detailhandlen, skriver avisen.
Delle Kompagniets grønne frikadeller har tidligere haft deres debut på hylderne hos Irma, ligesom man også laver veganske burgere for Burger Shack-kæden.
Aarstiderne køber sig ind i grønt slagterselskab
Danskernes appetit på gris slår julerekord i år
Danish Crown overtager innovationsfabrik – kassen fyldes op