FødevareWatch

Naturli vil erobre tyske kunder - og smøralternativ skal bane vejen

På en eksportmesse som Anuga sætter den danske plantevirksomhed alt ind på at finde aftaler med detailkæder og nå bredere ud til mainstreamforbrugere. Næste stop er Tyskland, som direktør Henrik Lund betegner som et modent marked.

Henrik Lund står ved roret hos Naturli Foods, som i disse dage er at finde på Anuga-messen i Køln. | Foto: PR/Naturli Foods

KØLN, ANUGA – Når direktør Henrik Lund og resten af holdet fra Naturli Foods drager på en messe som Anuga, er det for at gå all-in på aftaler med nye kunder. Derfor har virksomheden også dobbelt-op på stande og kan præsentere sine produkter inden for både mejeri- og kødalternativer.

"Hele vores vækstrejse startede på Anuga i 2017 , og det er her vi fik kontakt til Australien og UK-kæderne, hvor vi er store i dag. Der er ren business i at være store her for at få fat på de rigtige retailere fra hele verden og komme ud på endnu flere markeder," siger Henrik Lund.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier