FødevareWatch

Fazers danske salg af smoothies og søde sager kører næsten ligeud

Danske forbrugeres lyst til at indtage søde sager og smoothies fra Fazer-koncernen har nærmest været uændret de seneste to år, fremgår det af nyt regnskab. Til gengæld nævnes corona-pandemien ikke med et eneste ord.

Foto: Peter Hove Olesen

Samfundsnedlukning og diverse restriktioner for detailhandlen på grund af corona-pandemien har tilsyneladende ikke haft den store effekt på salget i Danmark af søde sager og smothies-produkter fra den finske fødevarekoncern Fazer.

Det fremgår af 2020-regnskabet fra fødevarekoncernens danske selskab, Fazer Denmark.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier