Fazers danske salg af smoothies og søde sager kører næsten ligeud

Danske forbrugeres lyst til at indtage søde sager og smoothies fra Fazer-koncernen har nærmest været uændret de seneste to år, fremgår det af nyt regnskab. Til gengæld nævnes corona-pandemien ikke med et eneste ord.
Foto: Peter Hove Olesen
Foto: Peter Hove Olesen

Samfundsnedlukning og diverse restriktioner for detailhandlen på grund af corona-pandemien har tilsyneladende ikke haft den store effekt på salget i Danmark af søde sager og smothies-produkter fra den finske fødevarekoncern Fazer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter