FødevareWatch

Unilever Danmark får underskud i 2020 – issalget går frem

Den internationale fødevare- og husholdningskæmpe kommer ud af 2020 med minus i Danmark, og omsætningen er dykket en anelse. Frisko-ejeren har oplevet fart på issalget.

Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Salget af de hundredevis af varemærker til forbrugerne under den britisk-hollandske Unilever-koncern er heller ikke gået fri af pandemien.

Fødevare- og husholdningskæmpens danske selskab, Unilever Danmark, kommer således ud af det svære år med underskud på 14 mio. kr. mod et overskud på 4 mio. kr. året før.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier