Danish Crown-chef leder efter den næste pizzatopping

Salget af bacon, pizzatopping og konserves buldrer afsted i Danish Crown, og slagterikoncernen er nu på udkig efter et fjerde vækstben. Topchef Jais Valeur vil både have stor eksportvolumen på dåseprodukter og være stærk mærkeleverandør.
Danish Crown-topchef Jais Valeur præsenterer i næste måned strategien, der skal afløse den nuværende 4WD-strategi. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
Danish Crown-topchef Jais Valeur præsenterer i næste måned strategien, der skal afløse den nuværende 4WD-strategi. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Antallet af europæiske pizzaer med dansk svinekød på toppen tælles i millioner, og den store tabel skal også frem, når man i Asien og Mellemamerika skal finde frem til, hvor mange konservesdåser med Tulip Pork Luncheon Meat, der årligt bliver solgt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også